czwartek, 22 stycznia 2015

Jaka jestem w...? -prosty rozkład.

Kolejny prosty rozkład do szybkiej analizy siebie lub osoby, której stawiamy karty.
1.Jaka jestem w miłości/związku partnerskim?
2.Jaka jestem w pracy?
3.Jaka jestem w relacjach z rodziną?

Przykładowy rozkład w wyżej podanej kolejności.
Mucha Tarot

Kapłanka-Rycerz monet-Królowa kielichów
Osoba , której stawiamy karty w miłości jest bardzo czuła opiekuńcza ale brak jej inicjatywy jeśli chodzi o seks.Kapłanka bywa na tym gruncie nieśmiała i raczej sama ma trudność z własną seksualnością i jej wyrażaniem w miłości.

Zawodowo jest sumiennym pracownikiem, któremu śmiało można powierzyć każde zadanie.Jest osobą , która potrafi zarabiać godziwe pieniądze.Pracodawca może jej ufać.

W relacjach z rodziną Pani jest chodzącym ciepłem. Na pewno dzieci ją uwielbiają, ma dla każdego czas i dobre słowo. jest wyrozumiała, cierpliwa i bardzo emocjonalna. Do królowej kielichów ludzie lgną więc wnosi ona dużo dobrego w relacje rodzinne.

Oczywiście możliwości zapytania Jaka jestem w... ?są nieskończone i zależą tylko od naszej wyobraźni i potrzeby chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz