środa, 20 stycznia 2016

Czas w wielkich arkanach tarota .

,,Kiedy?,,
Najczęściej zadawane pytanie do kart i według mnie najtrudniej na nie odpowiedzieć.
Jest jednak standardowe określenie czasu dla tarota , którego się trzymamy i , którym się posługujemy przy wróżbach. Reszta to nasze intuicyjne wyczucie bo trzeba jeszcze wyczuć czy to np znak Barana tego roku czy za lat pięć ;)

Tradycyjnie przy określaniu wydarzeń w ciągu roku wg. Joanny Stawińskiej( podkreślam tu to co rzeczywiście mogę potwierdzić na swoim doświadczeniu jako sprawdzające się przy określeniu czasu)
Głupiec- Bliźnięta
Mag-Skorpion
Kapłanka-Rak
Cesarzowa-Byk
Cesarz-Baran
Papież-Byk
Kochankowie- Bliźnięta
Rydwan-Rak
Moc/Siła-Lew
Pustelnik-Panna
Koło fortuny-Skorpion
Sprawiedliwość-Waga
Wisielec-Ryby
Śmierć-Skorpion
Umiarkowanie-Strzelec
Diabeł-Koziorożec
Wieża-Ryby
Gwiazda-Wodnik
Księżyc-Ryby i Rak
Słońce-Lew
Odrodzenie-Strzelec
Świat-Wodnik

Moje trzy grosze o czasie w kartach.
Karty , które wg. mnie nie określają dokładnie czasu a pokazują jego przeciąganie to ;
Wisielec- i uważam ,że czas zależy tu od nas samych i naszych działań.
Umiarkowanie- głównie pokazuję mi opóźnienia , gdzie trzeba wykazać się ogromną cierpliwością.

Karta ,, bez czasu,, .
Czyli taka gdzie kompletnie nie można nawet orientacyjnie go podać to Koło fortuny- dla mnie ta karta mówi ,że coś wydarzy się tak czy siak nie ważne kiedy ale powinno się być pewnym ,że jest to zdarzenie nam przeznaczone.

Lata w Wielkich Arkanach z mojego doświadczenia.(przetestowane)
Kapłanka-2 lata
Cesarzowa-3 lata
Cesarz-4 lata
Papież-5 lat
Umiarkowanie-5 lat
Księżyc-3 lata
Diabeł-około 3 lat –tu podobnie jak w Wisielcu wiele zależy od naszego działania i wyborów.

Szybka realizacja przepowiedni czasem określająca wręcz dni to karty
Gwiazda i Odrodzenie.

1 komentarz:

  1. Hej super blog - wiele ciekawych tematów odnośnie tarota :)
    Zapraszam na swojego bloga o wróżeniu - https://twojewrozby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń