poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Ósemka mieczy-Skrępowanie.

Autor Oswaldo Guayasamin
,,Upiekłaś świetne ciasto.,,,, Pięknie wyglądasz.,,,, Podziwiam twoją wiedzę.,,,, Jesteś najmilszą osobą, jaką znam.,,
To tylko kilka przykładów miłych słów, z jakimi na pewno każdy z nas się spotkał.
Zdrowa reakcja na takie słowa powinna wyglądać tak,że przyjmujemy te stwierdzenia z wdzięcznością i radością. Ale kiedy wchodzimy w postawę ósemki mieczy czujemy się skrępowani,a potem doszukujemy się podwójnego dna. W naszej głowie wygląda, to mniej więcej tak.
Słyszymy;
Upiekłaś świetne ciasto
Myślimy
 - Taaaa jasne przecież wiem ,że jest nieco przypalone i mam lekki zakalec.Na pewno teraz rozpowie wszystkim ,że marna ze mnie kucharka.
 Słyszymy;
Pięknie wyglądasz.
Myślimy
Jasne, dziś widziałam w lustrze pryszcza, milion zmarszczek,no i przecież mam nadwagę. Te słowa to kpiny w żywe oczy.Czemu on jest taki okrutny.
 Słyszymy;
Podziwiam twoją wiedzę.
Myślimy;
Przecież nie jestem po studiach,nie dorastam innym do pięt. Moja wiedza, co to właściwie jest, jestem głupia.
Słyszymy;
Jesteś najmilszą osobą, jaką znam
Myślimy
Rany na pewno czegoś ode mnie chcę , przecież nie mówi tego bo tak myśli .
Anna K. tarot
Kobieta w tej karcie widzi w lustrze,to co chce zobaczyć, to co pokazuje jej umysł.Jej obraz postrzegania siebie jest nieprawdziwy.Sama zamyka sobie drogę do wolności.

W negatywie karta ta mówi o ludziach,którzy nie widzą wyjścia z sytuacji, w której się znajdują. Są czarnowidzami, zamiast spróbować podjąć jakiekolwiek działanie, strach ich tak paraliżuje,że,,bezpiecznie,, wydaje się im nic nie robić.Ludzie w ósemce mieczy,są nieśmiali,nie lubią, kiedy im się przyglądamy,bo myślą,że widzimy w nich same wady. Komplement dobre słowo,traktują jak kłamstwo wypowiedziane tylko,po to by coś od nich uzyskać. Panicznie boją się oceniania przez innych, chociaż,to właśnie oni, są swoimi najgorszymi krytykami. Ciągle czują się inni, gorsi, niedopasowani do społeczeństwa, przez co świat wydaje się im zły i niebezpieczny.

W pozytywie… długo myślałam,co można znaleźć w tej karcie jako pozytyw osobowości i tylko jedna sprawa przyszła mi do głowy. Pozytyw,to człowiek, który,,wie,że nic nie wie,,,czyli jest świadom swoich ograniczeń,braków w wykształceniu, braków intelektualnych i to staje się jego pierwszym krokiem do zmiany tego stanu rzeczy.
Osho Zen tarot
W uczuciach pokazuje brak odwagi do otwarcia się na miłość. Zamknięcie we własnych myślach,obawach i lękach. Niechęć do otwarcia serca na uczucie.Ogólnie emocje w tej karcie to-nieśmiałość, skrepowanie, poczucie winy.

Zawodowo,mówi o braku możliwości rozwoju w danej pracy,lub pokazuję,że szukamy jej w jednej konkretnej dziedzinie i tym sposobem sami zamykamy sobie drogę na nowe możliwości zawodowe.
W finansach pokazuje sytuacje kryzysowe.

Zdrowie,może pokazywać zawroty głowy, problem z błędnikiem, problemy psychiczne typu anoreksja,depresja,krtań.

78 door tarot
Ezoterycznie jest,to karta, która pokazuje myślokształty , spętania przyrzeczeniami, ślubami, opętania.Może pokazywać działania magiczne mające na celu ograniczenie czyjegoś wpływu na nas.
 Vampire tarot of the eternal night.
Tu świetnie widać dosłowne ograniczenie wilkołaka przez łańcuchy aby nie mógł nikogo skrzywdzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz