piątek, 9 października 2015

4 kielichy- ,,Tak mi źle, tak mi źle tak mi szaro...,,

Wheel of the year tarot- Tarot koła roku
Co widzimy na obrazku? A no całkiem ładną dziewuszkę ze znudzoną minką , przymkniętymi oczętami jakby zaraz miała usnąć .Ani kicia nie jest wstanie zwrócić jej uwagi ani piękne kwiaty za oknem ona widzi tylko to co ją nudzi, rozczarowuje czyli brzydką pogodę i deszcz

Karta ta pokazuję przede wszystkim takie stany, kiedy jęczymy, narzekamy nic nam się nie chcę,nic nas nie zadowala a świat wydaje się nam szary i ponury. Dni pod znakiem 4 kielichów są nudne ,niemiłosiernie się wleką chciałoby się rzec ,,niech nadejdzie już noc i ten dzień się skończy,,
Osoby w 4 kielichów są osobami depresyjnymi, które nie widzą tego, co mają a ich myśli skierowane są na braki i niedobory w ich życiu.

W miłości karta pokazuję brak zainteresowania ze strony partnera. Człowiek taki wręcz ma dość,,kochania,, po prostu czuje się ,,osaczany –duszony,, miłością, jaką druga strona chce mu zaofiarować.
Z drugiej strony karta może pokazywać dla osób samotnych,że nie dostrzegają one szansy na uczucie nie widzą kogoś, kto się o nie stara, lub mają jakieś swoje wyobrażenie partnera ,że osoba która chciałaby o nie zawalczyć im nie odpowiada.
W sprawach zawodowych karta może pokazywać szanse na zatrudnienie,propozycje pracy, chociaż może być to praca, jakiej nie braliśmy dotychczas pod uwagę w swoich oczekiwaniach.

Wygląd zewnętrzny, jaki pokazuję mi  ta karta to osoby przede wszystkim ze smutną miną, markotne, również przy tuszy.
W zdrowiu bardzo często 4 kielichów pokazuję zatrzymywanie się wody w organizmie, także w moich rozkładach ostatni etap ciąży gdzie już właściwie na dniach ma nastąpić rozwiązanie. Również stany depresyjne, ogólne osłabienie organizmu, człowieka bez sił witalnych do życia 

Na koniec troszkę humoru -taka 4 kielichów też byłaby według mnie idealna.:)
Uśmiechnijcie się :D
,,Tak mi źle, tak mi źle tak mi szaro
Każdy dzień ciągnie się jak makaron
Wtedy był wiatr i mgła porcja mżawki
Zmokłaś ty, zmokłem ja, zmokły na drzewach kawki...,,

Fragment piosenki zespołu  Komety-,,Tak mi zle,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz