poniedziałek, 16 listopada 2015

Śmierć w tarocie- połączenia kart.

Ghost tarot
Królowa mieczy-5 mieczy-7 monet
Jest to połączenia kart, które kilka miesięcy temu pokazało mi śmierć bliskiej dla mnie osoby.
Zdarzyło mi się kilka razy wyczytać z kart śmierć,zaznaczam,że nigdy o nią nie pytam, bo uważam to za nieetyczne.Jednak czasem w samym rozkładzie rocznym zaznacza się taka wiadomość od kart dlatego mogę napisać o swoich doświadczeniach.
W układzie tym 5 mieczy pokazała śmierć a 7 monet miejsce spoczynku, czyli grób.Królowa mieczy to kobieta w tej sytuacji akurat moja ciocia ,która bardzo długo była samotną kobietą ponieważ młodo została wdową o czym też mówi ta karta.
Piatka mieczy jest dla mnie jakby znakiem jeśli obok pojawią się karty typu 7 monet,9 mieczy,10 mieczy ,oznaczającym odejście z tego świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz