poniedziałek, 21 września 2015

3 buław + 5 monet -Zguba

Tarot of the spirit world
Na karcie 3 buław widzimy demona, który przekracza bramę-drzwi stworzone z pozostałych dwóch. Ciekawe jest to  ,że jego ogon zahaczył o jedną buławę.
Piątka monet pokazuję kobietę, której dosłownie wylatują monety z koszyka, ona je gubi. Ta talia jest specyficzna, bo pokazuję świat ludzi i duchów, więc na 5 monet dość niestandardowo widać opiekuna postaci z koszykiem, który  czuwał nad nią idąc jej  śladami.

W życiu codziennym karty pokazały mi,że przed drzwiami do mieszkania zgubiłam portfel.
Trójka buław to karta która dosłownie może pokazać przejście z jednego pomieszczenia do drugiego i w tym przypadku właśnie taką sytuację pokazała. Ten zapętlony ogon demona skojarzył mi się z jakimś niefortunnym zahaczeniem o portfel, gdy wyjmowałam klucze.
Piątka monet to tutaj strata gotówki  ,tyle, że akurat ta talia pokazała mi także to ze mój opiekun duchowy nade mną czuwał.
Przyznaje,że nie miałam pojęcia o zgubie, bo nie zaglądałam do torebki,  ale....Nie umiem tego wyjaśnić coś mnie tknęło,żeby pozamiatać korytarz, chociaż mam do tego wyznaczony inny dzień i tak zguba w nienaruszonym stanie się znalazła.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz