poniedziałek, 14 września 2015

Rydwan-Wieża-Królowa kielichów

The book of shadows tarot
To moje karty z przed kilku dni odpowiadające na pytanie co ważnego danego dnia się wydarzy.
Kiedy wyciągam dla siebie karty to nie jest tak ,że od razu je interpretuje. Staram się tego nie robić chociaż jeśli wyciągnę jakąś ,,złą,, kartę wiadomo ,że niepokój gdzieś tam w środku jest.
Pierwsza myśl to wypadek samochodowy, ale ja nie mam prawa jazdy więc jedyne co mogłam zrobić to zwrócić uwagę mężowi aby uważał w drodzę do pracy.
 Cały czas jednka nie dawała mi spokoju Królowa Kielichów bo z kart jasno wynikało ,że sytuacja dotyczy kobiety.
Mąż spózniał się do domu a ja nie mogłam się do niego dodzwonić więc od razu przypomniałam sobie układ kart.
Co się okazało?
Teściowa (królowa kielichów) jadąc samochodem(Rydwan) miała stłuczkę (wieża)
Aby było ciekawiej talia ta dosłownie pokazała ,że teściowa pierwsze co zrobiła to zadzwoniła do syna jak na karcie Wieży i on pojechał do mamy , która była tak roztrzęsiona i zapłakana jak Królowa kielichów na karcie.

Rydwan
W pozytywie pokazuję mi;
-pojazd
-po prostu ruch, przemieszczanie się
-dopięcie jakiegoś zadania do końca i osiągnięcie sukcesu
-wszelkie zmiany od odejścia z pracy ,ze związku po przeprowadzkę 
-miejsca takie jak przystanik autobusowe, parking, dworce kolejowe, przystanek taxi itp
Osoba którą pokazuję ta karta jest człowiekiem z werwą, ciągle w biegu , jest to ktoś kto ma mnóstow pomysłów, inicjuje działania.
W swojej gorszej odsłonie pokazuję;
-ucieczkę od problemu ,sytuacji
-problemy w podróży
-opóznienia
-człowiek który po prostu jest tchórzem
-porzucenie bez wyjaśnienia
-osoba , która jest rządna władzy do celu idąca po ,,trupach,,

Karta w zdrowiu zwraca uwagę na aparat ruchu.

Wieża
W pozytywie pokazuje mi;
-po prostu dom wysoki budynek
-urząd
-pozbycie się blokad
-remont
-uwolnienie z relacji , ktora nie miała mocnych fundamentów by trwać
-bolesną aczkolwiek pozytywną zmianę na przyszłość
-wszelkie sytuacje kiedy po prostu musimy coś zrobić choć nie koniecznie mamy na to ochotą
Karta Wieży pokazuję mi czesto człowieka , który ma łysinkę na głowie a u kobiet mocny odrost niepofarbowanych włośów.
Zdrowotnie pokazuję mi problemy z kręgosłupem, szczególnie szyjnym ale nie tylko.Zwraca uwagę też na wszelkie złamania kończyn, nagłe wypadki, niebezpieczeństwa w miejscu w którym się znajdujemy dla naszego zdrowia i życia.
W negatywie;
-utrata domu
-strata gotówki
-rozpad związku
-wszelkie domowe usterki 
-depresje, poczucie życiowej przegranej

 Królowa kielichów
Karta ta symbolizuję kobietę o dużej wrażliwości,jest empatyczna, troskliwa ,intuicyjna .W pozytywie pokazuję mamę taką jak każdy chciałby mieć, do której można się przytulić zwrócić z każdym problemem, ktora ma zawszę czas dla swojego dziecka.To dobra czuła ,żona opiekunka domowego ogniska.
To kobieta , ktora często po prostu wie ma przeczucia , prorocze sny ,dar wróżenia.
Jest osobą godną zaufania.
Ona nie podaje ręki kiedy się wita tylko otwiera szeroko ramiona żeby objąć drugiego człowieka.
W negatywie staje się nadopiekuńcza, przewrażliwona .Z kochającej świadomie staje się kobietą ktora osacza swoją miłością i tłamsi obiekt swoich uczuć.
Zdarza się ,że ucieka się do szantażu emocjonalnego wobec osoby którą chcę zatrzymać pokazując twarz osoby niezaradnej , roztrzęsionej i potrzebującej aby to nią się zaopiekować.
Wyolbrzymia problemy,histeryzuję i dąży do tego aby ciagle być w centrum uwagi.
W zdrowiu zwraca uwagę na system trawienny, żołądek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz